Lad os kigge med på din skærm

Når du kontakter supporten, har vi ofte mulighed for at hjælpe dig via fjernsupport, hvis du ønsker det. Det betyder, at vi kan hjælpe dig, mens vi taler sammen i telefonen, og du kan følge med på din egen computer og se, præcis hvad vi gør. Fjernsupport foregår ved, at du med vores hjælp installerer TeamViewer og derigennem giver supporten adgang til at “besøge” din computer. Det betyder, at den supportmedarbejder, du taler med, kan se din skærm i et vindue på sin egen computer.

Mens du sidder og følger med, har han adgang til din computer og kan således lave de ændringer og rettelser, du ønsker. Når han har ordnet det, du ønsker, kan du lukke for adgangen, og installationen af TeamViewer betyder nu kun, at du er klar til at give supporten adgang igen, hvis du får brug for hjælp en anden gang. Fjernsupport giver dig en smart mulighed for at få hurtig hjælp til dine problemer og rettelser, mens du selv kan følge med hjemme på din skærm.