Vi tror på samarbejdet

Vi er et digitalt bureau, beliggende i Egå nord for Aarhus, og København. Vi tror på, at succes ikke kommer til den, der læner sig tilbage og venter på det. Det kommer til den ambitiøse, den engagerede og den målrettede.

Ingen kan dog være god til alt. Du er god til dit, og vi er som digitalt bureau gode til vores. Derfor kræver succes samarbejde.

Mange bureauer tilbyder at lave alt design og indhold til din hjemmeside for dig, så du ikke selv skal røre en finger. Det gør vi ikke. Netop fordi vi tror på, at den største værdi ligger i samarbejdet. Derfor vil du hos os selv skulle være en aktiv del af arbejdet.

Vi mener, at troværdigheden og autenticiteten forsvinder fra en hjemmeside, hvis personen, eller personerne, bagved, ikke er med. Du er i virksomheden. Du kender til idéerne, energien, drivkraften, værdierne og tankerne bag. Det er det, dine fremtidige kunder skal kunne mærke på siden. Derfor tror vi på, at succes kræver samarbejde.

I det samarbejde er det vigtigste for os, at du altid føler dig i trygge og kompetente hænder, allerede fra det første møde med konsulenten. Vores officielle Google Partner status er din garanti for, at vi ved, hvad vi taler om.

Succes kræver responsiv hjemmeside

Det er vores klare holdning, at ikke to hjemmesider bør være ens – for ingen virksomheder er ens. Af den grund arbejder vi ikke med skabelon-løsninger.

Vi designer din hjemmeside helt fra bunden, ud fra de konkrete ønsker, idéer og tanker du har omkring den. Vi designer kort sagt hjemmesiden, så den passer til din virksomheds identitet og værdier. I samarbejde med os som digitalt bureu, får du en 100% unik hjemmeside. En hjemmeside, der er din — og kun din.

Med udbredelsen af smartphones og tablets er det selvsagt, at din hjemmeside skal virke på alle skærmstørrelser. Derfor er det en helt naturlig del af vores arbejde at lave din hjemmeside responsiv, og vi ser responsiviteten af din hjemmeside som en af vores vigtigste opgaver i samarbejdet. Det betyder, at hjemmesiden tilpasses den skærmstørrelse den vises på. På den måde skal der ikke scrolles, zoomes og peges unødigt rundt på siden, når den vises fra en mobiltelefon eller tablet — den er overskuelig, nem og brugervenlig.

Selv når din nye responsive hjemmeside er designet, programmet og online, fortsætter det tætte samarbejde. Du kan nemlig roligt stole på, at vi løbende passer på din hjemmeside, både ift. opdateringer og sikkerhed. Og så kan du altid kontakte supporten med ændringer til din hjemmeside, eller med spørgsmål til alt mellem himmel og jord, så vil de gøre deres ypperste for at hjælpe dig. Du kan endda gøre det på lige præcis dén måde, der passer dig bedst — opkald, e-mail, personligt fremmøde, eller brevdue.
atriumweb_samlet

Succes kræver SEO

Hvordan finder du svar på dine spørgsmål? Hvordan finder du ud af, hvilken ny behandling du skal prøve, eller hvilken håndværker du skal vælge til dit næste renoveringsprojekt? Du Googler det. Hvis det ikke er dit svar, skiller du dig meget ud fra normen i nutidens samfund.

Folk Googler, så hvis du ikke er på Google, eksisterer du ikke. Det er måske sat på kanten, men ikke desto mindre er det meget tæt på sandheden. En essentiel del af din online succes, består derfor i at være synlig på Google — både når potentielle købere er i inspirationsfasen, og vigtigst af alt: når de er klar til at foretage et køb.

I forhold til Google taler vi om to ting: organiske resultater og annoncer (AdWords). De organiske resultater kommer helt af sig selv over tid, når Google gennemgår alverdens hjemmesider og sætter deres indhold op imod det, hver enkelt bruger søger på. Det tager dog tid, og er derfor ikke en hurtig løsning.

De organiske resultater kommer af sig selv. Men det gør de gode resultater ikke. De kommer af at arbejde med SEO, eller “Search Engine Optimization”. Her går man ind og aktivt optimerer enkelte sider på hjemmesiden til bestemte søgeord.

Vores udgangspunkt til arbejdet med SEO er en grundig søgeordsanalyse, hvor vi klargør, hvad det egentlig er, folk søger på, når de skal finde lige præcis dit produkt, eller din tjeneste. Uden søgninger giver det nemlig slet ikke mening at optimere til et søgeord. Søgeordsanalysen klarlægger, hvordan vi skal arbejde med SEO på lige præcis din side.

Vi elsker SEO, og vi ser det som en essentiel del af din hjemmeside, der er med til at skabe din online succes. SEO er den permanente og langsigtede løsning til synlighed på Google.

Succes kræver Google AdWords

De betalte annoncer på Google hedder Google AdWords. Modsat SEO og de organiske resultater, er Google AdWords en løsning, der kan implementeres og give resultater stort set med det samme.

Google AdWords er i sin grundform annoncer på Google, som du kan få vist for personer, der søger efter bestemte ord. Annoncerne er markeret med gult og er placeret helt i toppen og helt i bunden af Google — det er dem, du ser først.

Men Google AdWords kan også være meget andet. Faktisk er mange banner-annoncer rundt omkring på internettet også Google AdWords. Det samme er de “irriterende” reklamer du ofte tvinges til at se før en video på YouTube. Ligeledes er de såkaldte “shopping-annoncer” med produktbilleder og pris, også Google AdWords.

Med Google AdWords får du altid resultater for dit budget. Du betaler nemlig kun for de resultater, du konkret opnår. Hvis du ønsker klik til din hjemmeside, betaler du således kun for de klik, du får via annoncen.

Vores tilgang til Google AdWords er ligesom med SEO at starte med en grundig analyse. Hvad søger folk på, kontra hvad, der er relevant for dig at blive fundet på, og hvilke sider på din hjemmeside, der passer til disse søgninger.

Ud fra disse informationer opsætter vi i samarbejde med dig annoncer, der får folk til at reagere. Og vigtigst af alt, så optimerer vi kontinuerligt dine annoncer, så de altid performer bedst muligt.

Eftersom samarbejdet er vores kerne, er det også vigtigt for os, at du kontinuerligt er orienteret om resultater og statistikker, og du får derfor naturligvis månedlig tilbagemelding i en rapport, som vi altid gerne vil hjælpe dig med at gennemgå og forstå. Vi tror på, at Google AdWords kan være en enormt effektiv vej til din online succes, såfremt du har et produkt eller en tjeneste, folk søger efter på Google. Og igen — hvem har ikke det nu til dags?

adword

Succes kræver Google My Business

Synligheden på Google kan også sikres med en Google My Business profil. Det er også den måde du, i helt bogstaveligste forstand, sætter dig selv og din virksomhed på kortet — og med kortet mener vi Google Maps, som uden sammenligning er en af de bedste og mest brugte vejvisere i dag.

Med en Google My Business profil markeres din virksomhed på Google Maps, så du fremkommer af søgninger efter dine produkter eller tjenester, i dit geografiske område.

Ligeledes har du med Google My Business mulighed for at skabe en stærk visuel og professionel “indgang” til din hjemmeside, der allerede på Google giver et godt og positivt indtryk af din virksomhed.

Slutteligt åbner en Google My Business profil op for, at folk kan skrive anmeldelser af dig — og folk stoler jo i dag meget mere på andre folks ord, end de stoler på virksomheders ord.

Det er vores overbevisning, at Google My Business hjælper dig til større synlighed på Google og dermed bidrager aktivt til din online succes.

Google My Business er hvad der skal til, for at sætte dig selv på kortet — helt bogstaveligt. Vi mener derfor også, at en sådan profil er fuldstændig uundværlig for dig, hvis det er vigtigt, at folk finder din lokation fysisk, f.eks. hvis du en fysisk butik, en restaurant eller lignende.

mybusiness

Succes kræver Google Analytics

Indblik, tal, statistikker og analyse. Det er de vigtigste redskaber overhovedet når du, og vi, i sammen skal vurdere og optimere din hjemmeside. Uden det famler vi i blinde og gætter os frem — og det kommer vi ingen steder med.

Derfor er tilknytningen af Google Analytics unægteligt et af de vigtigste værktøjer overhovedet, som der slet ikke bør være tvivl om skal bruges.

For at få noget brugbart ud af Analytics er det dog vigtigt, at du er opdateret, og at du forstår tallene. Derfor sender vi månedlige rapporter, hvor du kan følge med, og vi tilbyder altid en grundig gennemgang af tallene.

Google Analytics er til dig, der ikke vil nøjes med OK og “godt nok”.

Det er til dig, der vil vide, hvordan folk kommer ind på din hjemmeside, hvor lang tid, de bruger på hvilke sider, og hvor de falder fra igen.

Vi ser Google Analytics som helt uundværlig, hvis du med sikkerhed vil vide, at din hjemmeside er en succes, ikke bare i dine og vores øjne, men også i dine besøgendes.

googleanayltics

Succes kræver Facebook

Ca. 72% af alle danskere er på Facebook og mere end 1.440.000.000 personer er det på verdensplan. Tallet er kun stigende. Det i sig selv er grund nok til at lægge en stor indsats på Facebook — du kan simpelthen nå ud til utrolig mange mennesker.

Du har måske hørt om begreberne “push marketing” og “pull marketing”. Det betyder overordnet, om man skubber produktet hen til folk, eller om man trækker folk hen til produktet. Google er et klart pull-medie, hvor du vha. SEO, AdWords og My Business kan trække folk hen til dit produkt. Dog er det på folks eget initiativ, da de aktivt har søgt efter dine produkter.

På Facebook har du mulighed for at “skubbe” dit produkt, eller din service, ud til personer, der måske endnu ikke ved, at de mangler det. Dermed ikke forstået, at du skal sælge på Facebook, for det får du ikke succes med. Facebook handler om at opbygge tillid via. information og inspiration og ved at røre ved noget i folk — følelsesmæssigt og intellektuelt. Formår du dette, har du skabt en unik relation til en flok følgere, der reelt er interesseret i din virksomhed og dine budskaber, og som derfor med stor sandsynlighed vil købe dit produkt eller dine tjenester på et tidspunkt — og endnu bedre: som vil anbefale dig til andre.

Facebook ved stort set alt om os. Derfor er der med annoncering helt unikke muligheder for at ramme lige præcis dén målgruppe, der er interessant for dig — og det kan gøres meget specifikt. Ligesom med Google, betaler du altid kun for de resultater, du konkret får.

Vi tror på, at alle kan få succes med Facebook, hvad end man er på B2C eller B2B markedet. Også dig.

Jo mere villig du er til at dele ud af din erfaring, din viden og dine kompetencer, som kan komme andre til gode, jo mere succes får du. Facebook handler om at bevise, at du kan noget, uden at sige det – don’t tell it, show it.

FB-f-Logo__blue_100

Succes kræver dig — og atriumWeb

Nøglen til succes er dig. Uden din vilje og dit engagement, kan vi ikke levere en responsiv hjemmeside, der afspejler dig og din virksomhed. Og afspejler din side ikke dig, mister den sin troværdighed og autenticitet, og det leder til alt andet end succes.

Nøglen til succes ligger derfor i den tætte relation og samarbejdet mellem os.

Nøglen er lige ved hånden – og det starter med noget så simpelt som kontakt.

Lad os sammen skabe din online succes.

Vision-samarbejde